Domenų pardavimas

Šitame straipsnyje trumpai paaiškinsime kaip vyksta domenų pardavimas. Kam, kaip ir kodėl yra parduodami domenai. Kitaip tariant – atskleisime visą „biznio“ esmę.

Straipsnyje „Geras domenas – kaip investicinis auksas“ rašėme apie gerų domenų vertę, tačiau čia reikėtų pasikartoti ir detalizuoti kai kuriuos dalykus.

Domeno vertė

Domeno vertė priklauso nuo verslo srities. Taip pat labai svarbus domeno kainos rodiklis – konkurencija. Šitie du dalykai stipriai tarpusavyje persipina. Kuo populiaresnis verslas – tuo didesnė jame bus konkurencija.

Visi geri domenai susiję su valgiu, automobilių prekyba, automobilių servisais ir kitomis kasdieninėmis paslaugomis greičiausiai bus užimti. Taip pat juos rezervuoja pardavimui (kaip mes).

Kuo aiškiau ir paprasčiau domeno vardas charakterizuoja paslaugą – tuo jis bus brangesnis. Kaip mes žinome, domenas – tai ne tik vardas, bet ir vienas iš gana svarbių SEO dalykų. Jeigu domenas skamba kaip Jūsų verslo pagrindiniai paieškos užklausos raktažodžiai – jis taip pat bus brangus.

Domenų kainos

Domenų kainos Lietuvoje svyruoja nuo 30 ir iki 5000 eurų. Čia yra dažniausiai mums pasitaikantis kainų ruožas. Iš jo atskirkime realybę. Jeigu domenas yra tikrai vertas dėmesio – „nedidelis verslas“ už jį pasiruošęs mokėti nuo 150 ir iki 1500 eurų. Su „dideliu verslu“ situacijos yra visiškai kitokios ir jų mes nenagrinėsime.

Kam, kaip ir kodėl?

Prekyba domenais nėra naujovė. Visi mes suprantame kam tai yra daroma. Atsakymas vienas – pelnas. Kaip tai daroma? – Tai jau visiškai kitas klausimas.

Registruojami dar neužimti ir gaudomi atsilaisvinę domenai. Šukuojamas „karantinas“ ir tikrinamos domenų būsenos. Čia yra tikra medžioklė ir sėkmės reikalas. Taip pat čia reikia ir programavimo įgūdžių. Kiekvieno „domenų medžiotojo“ yra savas stilius. Taip pat ir savo paslaptys…

Kartais tenka pasėdėti prie kompiuterio ir naktimis.

Užregistruotas arba „pagautas“ domenas toliau yra parduodamas. Reklamuojamas įvairiuose socialinių tinklų skelbimų grupėse, interneto skelbimų portaluose ir panašiose vietose. Kartais jį suranda pats pirkėjas. Kartais reikia surasti patį pirkėją ir jam parekomenduoti domeną.

Laimi stipriausias

Mes visi stengiamės daryti „švarų internetą“. Todėl geras vardas turi atitekti verslui su geromis idėjomis ir didelėmis galimybėmis. Asmuo pasiryžęs už gerą vardą sumokėti nemažus pinigus – jo tikrai nepagadins…

Rašyti komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus rodomas. Būtini laukeliai yra pažymėti *